středa 23. května 2012

Co se stalo za rok....


Zdravím,
je tomu už rok co jsem sem něco postnul a tak se pokusím o rychlé shrnutí.
Po modelech Typhuse, Nurgle Greater Deamona a Nurgle Dreda jsem se rozhodl, že si sestavím a namaluji celou Nurgle army v barvách Death Guard (bílo/zelená).



Během roku jsem tak namaloval:
3x Plague Marines po 7ks (2x melta team a 1x plasma gun team)


3x Chaos Rhino



1x Chaos Terinators po 5ks

1x Chaos Land Raider

2x Blight Drone Of Nurgle


1x Plague Hulk Of Nurgle (paint 2012)

1x Nurgle Daemon Prince



Na těchto modelech jsem si zkoušel různé postupy a vůbec jsem hledal cestu, kterou bych so mohl dál ubírat. Samozřejmě to nemohlo dopadnout jinak, než že armáda byla, jak se říká „každý pes jiná ves“ a tak jsem se rozhodl začátkem roku 2012 drtivou většinu armády prodat a začít od začátku.
Neočekával jsem velký zájem, ale nakonec se jedna dobrá duše našla a armáda putovala do hlavního města Dánska do Kodaně. Tímto bych chtěl poděkovat a pozdravit Dragose ať si je pěkně užije.

Krom modelů do WAR40k jsem si střihnul ještě jednoho trpaslíka od Scibora a to Dwarf Troll Killer…

…jednoho Chaos Sorcerera na disku…

...jednoho squig hoppera...

…a jako radost k Vánocům roku 2011 jsem se pustil do velkého modelu, jak už název napoví Titan Dragona.

Začátkem roku 2012 jsem si řekl, že bych mohl zkusit něco namalovat na zakázku a tak se mi do ruky dostali holky od Ramsese do Necromundy a to House Escher Gang.

V letošním roce očekáváme nový kodex pro Chaos Space Marine a tak jsem se rozhodl v Nurglákách nepokračovat a rozjel jsem druhou armádu ze světa Warhammeru 40.000 a to Necrony.
Nejprve sestavím armádu, aby odpovídala 1000bodům, a následně budu modely dokupovat.
Zatím jsem dostal do stádia WIP 10ks Necron Warriors, kde chybí jen přidat trubičky do zbraní, možná nějaký světelný efekt a trochu ošperkovat chudé podstavečky.






Žádné komentáře:

Okomentovat